לשתף זה כיף:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
Share on whatsapp
Share on tumblr

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

עבירות צווארון לבן

כל מה שחשוב שתדעו על עבירות צווארון לבן

בניגוד לסוג העבירות השני במשפט הפלילי, עבירות צווארון כחול (המכוונות לרוב כלפי אדם מסוים, טבען הפלילי ברור יותר, מבוצעות לרוב על ידי המשתייכים לשכבות מוחלשות ונחשבות ל"פשעי רחוב"), עבירות צווארון לבן קשות יותר לזיהוי ולהגדרה. מדובר בעבירות הדורשות תחכום רב, נעשות על ידי בני המעמד הגבוה יותר ולעתים על ידי בעלי תפקידים, מנצלות ולעתים מצריכות ידע ומעמד מקצועיים, מיטיבות יותר לטשטש את טיבן הפלילי ופעמים רבות לא מכוונות כלפי אדם ספציפי (כמו בעבירות צווארון כחול דוגמת רצח, שוד או פריצה) אלא כלפי אנשים רבים או מערכות, גופים ומוסדות.

כך, למשל, עבירות צווארון לבן בתחום הפיננסי מצריכות ידע רב ומורכב בנושא, ולעתים יהיה קשה להוכיח כי מבצעיהן עברו על החוק. לא תמיד מבצעי עבירות צווארון לבן הם אנשים פרטיים. לעתים מדובר בתאגידים, חברות ובתי עסק.

בשל המורכבות הרבה של עבירות אלו, ייצוג משפטי של נאשמים בביצוע עבירות צווארון לבן הוא מלאכה הדורשת הבנה מעמיקה, מקיפה ויסודית של החוק לפני ולפנים, על כל רבדיו, ניסיון רב שנים בתחום ומיומנויות מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. רק משרד עורכי דין מהמובילים בתחומו, המתמחה במשפט הפלילי, יכול להבטיח לכם ייצוג ראוי והזדמנות להוכיח את חפותכם במקרה שמצאתם עצמכם נאשמים בעבירות מסוג זה.

עו"ד בועז קניג – ניסיון, איכות ומקצועיות

משרד עורכי הדין בועז קניג ושות' הוקם ב-2013 ובמהלך השנים הפך למשרד המקצועי, המוערך והאיכותי בתחומו, מה שבא לידי ביטוי בין היתר בכך שנכלל ב-Dun's 100 – דירוג החברות המובילות בישראל. המשרד מתמחה בליווי חשודים ונאשמים בתחומי המשפט הפלילי, הצבאי והמנהלי לאורך כל הדרך – משלב הזימון לחקירה ועד תום ההליך המשפט המתנהל נגדם.

הודות לשילוב בין איכות, מקצועיות וניסיון ברמה הגבוהה ביותר, סודיות מלאה ודיסקרטיות, שאיפה בלתי מתפשרת למצוינות, שכר טרחה הוגן וידוע מראש והיעזרות ברשת מומחים חיצונית, עו"ד בועז קניג הוא הבחירה הטובה ביותר שבאפשרותכם לעשות אם אתם מעוניינים בעורך דין מובחר, אכפתי ומסור שיעשה הכול כדי להוכיח את חפותכם.

גלילה לראש העמוד