לשתף זה כיף:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
Share on whatsapp
Share on tumblr

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

חקירות ומעצרים

חקירות ומעצרים – איך לעבור את זה בשלום

כל מי שנחשד בעבירה פלילית יודע אילו סמכויות מרחיקות לכת נתונות בידי המשטרה בבואה לחקור או לעצור חשודים. עריכת חיפוש על גוף החשוד, בביתו או בבית עסק השייך לו, נטילת טביעות אצבע, חקירת עדים, שימוש בכוח ובמקרים מסוימים אף בנשק לשם ביצוע מעצר והחזקת אדם במעצר עוד בטרם הוגש נגדו כתב אישום, הן רק חלק מהצעדים שהמשטרה רשאית לנקוט בהם. אולם מאחר שישראל היא מדינה דמוקרטית, סמכויות המשטרה רחוקות מלהיות בלתי מוגבלות. מותר לשוטר לעצור חשוד למשך 24 שעות בלבד, כאשר רק בית משפט רשאי להורות על מעצר עד תום ההליכים, וגם זאת רק בתנאי שישנן ראיות סבירות לביצוע העבירות ועילה למעצר.

אם נחקרתם או נעצרתם בחשד לביצוע עבירה פלילית, על מנת לוודא שזכויותיכם יישמרו במלואן ושהחקירה נגדכם תסתיים או שתשתחררו ממעצר מהר ככל האפשר, חשוב שתפנו לשירותיו של עורך דין מוביל בתחום המשפט הפלילי, שיספק לכם את הייצוג הטוב ביותר הקיים בענף כיום. על עורך דין כזה להכיר לעומק את המשפט הפלילי על כל גווניו והיבטיו, להיות בעל ניסיון רב שנים בייצוג חשודים ונאשמים לאורך כל הדרך – מזימון לחקירה ועד תום ההליך המשפטי נגדם, וחשוב לא פחות מכל אלו, להיות אכפתי, מסור ובעל עניין אמיתי בכל לקוחותיו.

כל אלו ועוד מאפיינים את עו"ד בועז קניג – מעורכי הדין הפליליים האיכותיים, המוערכים והמצליחים בישראל.

בועז קניג ושות' – נבחר ב-Dun's 100 כמשרד עו"ד מהמובילים בישראל

מאז הוקם ב-2013, מיצב עצמו משרד עורכי הדין בועז קניג ושות' כאחד מהמובילים בארץ בתחום המשפט הפלילי, הצבאי והמנהלי. הודות לשילוב נדיר בין ידע מקצועי עשיר ועדכני, יחס מסור ואכפתי לכל לקוחותיו, ניסיון רב שנים בייצוג חשודים ונאשמים לאורך כל שלבי ההליך המתנהל בעניינם, שכר טרחה הוגן וידוע מראש, רשת מומחים חיצונית, חתירה נחושה לניצחון וסודיות מלאה ודיסקרטיות, עו"ד בועז קניג הוא הבחירה הטובה ביותר שבאפשרותך לעשות אם אתה מחפש עורך דין שיעשה הכול כדי שתזכה להזדמנות להוכיח את חפותך.

גלילה לראש העמוד