לשתף זה כיף:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
Share on whatsapp
Share on tumblr

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

תעבורה – גרימת מוות ברשלנות

תעבורה – גרימת מוות ברשלנות

אחד המקרים הטראגיים והקשים ביותר שאדם יכול לעמוד מולם הוא גרימת מוות ברשלנות בעת נהיגה. נהג שפגע בשוגג באדם וגרם למותו, אם יוגש נגדו כתב אישום בגין גרימת מוות ברשלנות, ימצא עצמו נאשם בעבירה פלילית שהעונש עליה חמור ועשוי להגיע לשנות מאסר. ענישה מקלה על עבירה מסוג זה, לעומת זאת, עשויה להסתכם בשישה חודשי מאסר שבפועל, ירוצו באמצעות עבודות שירות. לפיכך אם מצאתם עצמכם במצב הנורא שבו אתם מואשמים בגרימת מוות ברשלנות, חשוב שתיעזרו בשירותיו של עורך דין פלילי המתמחה בתחום, בעל ניסיון של שנים רבות במקצוע ושנחשב לאחד מהמובילים, המקצועיים והמוערכים בתחומו.

רק הייצוג הטוב, המקצועי והאיכותי ביותר יכול להגביר את הסיכוי לכך שתצאו מסיטואציה קשה זו מבלי להיענש באופן המחמיר ביותר. לשם כך עליכם לפנות לעורך דין הבקיא בכל דיני המשפט הפלילי על סוגיהם השונים, והמתמחה בייצוג וליווי חשודים ונאשמים בגרימת מוות ברשלנות לאורך כל ההליך המשפט המתנהל נגדם. משרד עורכי הדין בועז קניג ושות' מתמחה בין היתר במקרים של גרימת מוות ברשלנות בתחום התעבורה, ומחויב להעניק לכם את הייצוג הטוב ביותר מתוך מסירות בלתי מתפשרת לכם ולעתידכם.

עו"ד בועז קניג – תמיד לצדכם

עו"ד בועז קניג הקים ב-2013 את משרד עורכי הדין הנחשב כיום לאחד הטובים בארץ בתחום המשפט הפלילי, הצבאי והמנהלי, ונבחר כאחד מ-Dun's 100 – דירוג החברות המובילות בישראל. הודות לשילוב בין סטנדרטים בלתי מתפשרים של איכות, מקצועיות ומיומנות, שאיפה למצוינות, שכר טרחה הוגן וידוע מראש, סודיות מלאה ודיסקרטיות, רשת מומחים חיצונית ויחס אישי ואכפתי ועניין אמיתי בלקוחותיו, מעמדו בתחום נחשב כבר שנים לבלתי מעורער ולנטול מתחרים.

אם חלילה נקלעתם למצב שבו נאשמתם בגרימת מוות ברשלנות בתחום התעבורה – צרו אתנו קשר ונדאג עבורכם לייצוג המשפטי הטוב ביותר, על מנת שתוכלו להמשיך בחייכם גם אם תישאו תמיד את הכאב והחרטה על מה שאירע. עבורנו, מתן הייצוג המיטבי לכל לקוחותינו הוא לא פחות משליחות. תנו לנו לעמוד לצדכם ולהגן על זכויותיכם גם בשעות הקשות ביותר.

גלילה לראש העמוד