לשתף זה כיף:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
Share on whatsapp
Share on tumblr

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

עו"ד לעבירות רכוש

בסדר הדין הפלילי עבירות רכוש מסווגות כתת-קטגוריה של פשיעה כלכלית, אך בפועל עבירות הרכוש תופסות חלק מאוד משמעותי מהאכיפה הפלילית בישראל. פרצו לכם לבית? זוהי עבירת רכוש. גנבו לכם רכב? גם זו עבירת רכוש. כמו שאתם בטח מנחשים, מאחר שפריצות לבתים וגניבות רכב מוגדרות בישראל כ'מכת מדינה', עו"ד לעבירות רכוש הם אנשים עסוקים מאוד.

ייצוג חשודים בעבירות רכוש

עורך דין לעבירות רכוש שעוסק בייצוג חשודים בעבירות רכוש, נתקל באתגר מקצועי לא פשוט. בלי לשים תווית ערכית על המקצוע של רוב 'הקליינטים' (וכמו שנלמד בהמשך זה לא תמיד כל כך פשוט כמו שזה נשמע), כאשר נתפס חשוד בעבירת גניבה או התפרצות, קשה מאוד לספק לו מטרייה משפטית. בדימוי הציבור הרווח, עבירות הרכוש נתפסות כחלק מהארד-קור העברייני הקשיח. בהרבה מקרים זה אכן המצב, אבל יש לא מעט סיטואציות קפקאיות בהן גם אנשים נורמטיביים לחלוטין עלולים להיקלע שלא בטובתם לחקירה, או אפילו הליך משפטי, בהם הם יוגדרו כחשודים בעבירת רכוש. במקרים כאלה מומלץ 'להצטייד' בעו"ד לעבירות רכוש, כמו למשל עורך הדין בועז קניג המתמחה בייצוג חשודים בעבירות רכוש. כמו שציינו, תתפלאו אבל זה עלול לקרות גם לכם.

עו"ד רכוש

כאמור, בועז קניג הוא עו"ד רכוש מנוסה והוא כבר פגש וייצג בהצלחה הרבה מאוד אנשים שנקלעו, שלא בטובתם, לסיטואציה קפקאית כזו. למשל, מקרה של צעיר שבאופן קבוע השתמש, באישור, ברכבה של חברתו, ויום אחד אחרי ריב היא התלוננה למשטרה שהוא גנב לה את הרכב והוא מצא את עצמו מול כתב אישום על גניבת רכב (והמשטרה שמחה לסמן 'פענוח' של גניבת רכב בשורה הסטטיסטית).

עורך דין לעבירות רכוש

 מקרה אחר הוא סכסוך שכנים בו אחד השכנים הואשם 'בהתפרצות'. או תיק קפקאי במיוחד, שעורך דין לעבירות רכוש לא פוגש בכל יום, כמו המקרה המוזר של הצעיר עם הפלאייר. בבדיקה שגרתית של רכב התגלה פלאייר ומפתח שוודי, הצעיר נהג בשחצנות כלפי השוטרים והרגיז אותם ומצא את עצמו מואשם בעבירה המשונה של 'אחזקת כלי פריצה'. צחוק, צחוק, אבל הרשעה בעבירה הזו, המוגדרת אחת מעבירות הרכוש, עלולה לגרור עמה עונש של עד שלוש שנות מאסר. במקרה של הבחור ההוא טיפול מהיר ומקצועי של עו"ד לעבירות רכוש קטע את ההליך המשפטי באיבו. אבל להבא, תשתדלו לא להרגיז שוטרים ללא סיבה.

למידע נוסף על ייצוג משרד עו"ד עבירות רכוש פנו למשרד עורכי הדין בועז קניג:
 072-33-80-288

גלילה לראש העמוד