לשתף זה כיף:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
Share on whatsapp
Share on tumblr

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

עורך דין עבירות אלימות בת"א

אמנם תל אביב נחשבת לעיר בטוחה יחסית, אבל כמו לכל מטרופולין תוסס גם לתל אביב יש צד אפל ובשוליים גם אלימות. מלחמות כנופיות ביפו, אלימות כלפי ושל עובדים זרים שחיים בדרום העיר, פרוטקשן, תגרות שיכורים במועדונים ואלימות במשפחה – כל אלה מספקים לא מעט תעסוקה לעורך דין עבירות אלימות בת"א.

ייצוג נאשמים בעבירות אלימות

מי שיגגל את המונח 'עורך דין עבירות אלימות בת"א', יגלה הרבה מאוד תוצאות של עורכי דין במרכז המציגים את עצמם כעו"ד אלימות ומתמחים במשפט הפלילי. זה המקום לציין שייצוג נאשמים בעבירות אלימות הוא משימה מורכבת ולא כל מי שמציג את עצמו כמומחה ועורך דין עבירות אלימות בת"א הוא כזה. חשוב מאוד שמי שנקלע לסיטואציה משפטית, בה הוא נדרש לסיוע של עו"ד אלימות, באמת יבחר עורך דין פלילי בעל השכלה וניסיון רלוונטיים. איך נדע אם עו"ד האלימות שבחרנו הוא אכן הבחירה הנכונה? ובכן, יש כמה פרמטרים שניתן להפעיל. ניסיון הוא פקטור משמעותי שנותן כמה אינדיקציות. ראשית, הדרך להתמקצע היא באמצעות התנסות בשטח. באף פקולטה למשפטים לא באמת תלמדו להיות עו"ד לעבירות אלימות. שנים של הופעות בבית המשפט, ביקור חשודים בבתי מעצר והתחככות עם חוקרים בתחנות משטרה הם בית הספר האמיתי בו לומדים את רזי המקצוע המיוחד הזה. בנוסף, בתחום תובעני שכזה, איש מקצוע בינוני לא היה שורד.

עו"ד לעבירות אלימות

למעשה, תחת שם הקוד 'עבירות אלימות' מסתתרות שורה ארוכה של עבירות לאורך כל המדרג החוקי. מעבירות תקיפה פשוטות ודרך עבירות של אלימות קשה ואפילו הריגה ורצח, ועדיין, לפעמים גם אנשים נורמטיביים מוצאים את עצמם חשודים בעבירות אלימות. זה יכול להיות מעורבות בקטטה, סכסוך שכנים שהתלהט ואפילו תלונת שווא. אם הוגשה נגדכם תלונה על עבירות אלימות חשוב לא להקל בכך ראש. גם אם אתם משוכנעים שאין כאן סיפור ואין עילה, אין לכם באמת מושג מה טען הצד ממול. לפיכך, ברגע שתלונה כזו מוגשת נגדכם ההמלצה הגורפת היא לשכור את שירותיו של עו"ד לעבירות אלימות מנוסה, כמו למשל עורך הדין בועז קניג שמתמחה בייצוג נאשמים בעבירות אלימות. מחפשים עורך דין עבירות אלימות בת"א? קרוב לוודאי שעורך הדין בועז קניג יהיה בחירה מוצלחת.

למידע נוסף על עורך דין עבירות אלימות פנו למשרד עורכי הדין בועז קניג:
 072-33-80-288

גלילה לראש העמוד