לשתף זה כיף:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
Share on whatsapp
Share on tumblr

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

עו"ד לעבירות שוד

משום-מה, מבין העבירות הפליליות, למונח 'שוד' יש נופך רומנטי. האסוציאציה הראשונה שיש לרבים מאיתנו כשאנו שומעים את המילה, היא סרטים הוליוודיים קלאסיים. במיתולוגיית הפשע המקומית המונח נקשר גם עם האופנובנק, השודד על האופנוע שהטיל את חיתתו על הבנקים בישראל של שנות התשעים – העובדה שהמערכת הבנקאית השנואה היתה הקורבן של מעשי השוד הללו עימעמה אצל רבים את העובדה ששוד הוא פשע אלים ומסוכן, ולא מעט פעמים מעשי שוד הסתיימו ברצח. בפועל, שוד הוא מונח שנועד לתאר גניבה באמצעות איום בנשק או תוך הפעלת אלימות. רוב הקרובנות של מעשי שוד בישראל אינם ה'בנקים' אלא עסקים פרטיים או קשישות עריריות. מה שבטוח זו העובדה, שמי שנחשד בעבירת שוד, כדאי מאוד שיצטייד בעורך דין לעבירות שוד שיודע את העבודה.  

עו"ד שוד

בעגת הרחוב עו"ד לעבירות שוד מכונה, לפעמים, בקיצור – עו"ד שוד. מדובר בחצי כינוי חיבה שהקליינטים הכבדים מעניקים לעורך דין פלילי שמתמחה בייצוג עבריינים בעבירות חמורות, ויש הטוענים שהכוונה בכינוי הזה היא לרמוז שמדובר בעורך דין 'תותח'.

עורך דין לעבירות שוד

כך או כך, מי שהסתבך, בצדק או שלא בצדק, בחשד לעבירת שוד חשוב מאוד שישכור את שירותיו של עורך דין פלילי בעל ניסיון עשיר, ולא משנה אם הוא מכונה עו"ד לעבירות שוד או עו"ד שוד. העיקר שיהיה בקי במלאכה ויהיה בעל ותק, כמו למשל עורך הדין הפלילי בועז קניג שמנהל משרד עורכי דין המתמחה בכל האספקטים של המשפט הפלילי ומבין לעומק את המשמעות של ייצוג לעבירות פליליות.

ייצוג לעבירות פליליות

בתי המשפט לא נוטים להתייחס אל עבירות שוד באופן רומנטי. בדרך כלל הם יטילו עונש חמור על נאשמים שמורשעים בעבירות כאלה. לכן, מומלץ מאוד למי שמוצא את עצמו חשוד או נאשם באחת מעבירות השוד להסתייע בעו"ד עבירות שוד, כי משימת ייצוג לעבירות פליליות במקרה של שוד היא עניין סבוך. פעמים רבות חשודים בעבירות כאלה נתפסים, תרתי משמע, עם האקדח המעשן בידיים. גם במקרה כזה, כאשר הראיות מצביעות חד-משמעית על אשמתו של החשוד, עורך דין לעבירות שוד נבון יצליח להיטיב עם הנאשם ופעמים רבות יתפור עבורו עסקת טיעון, שאולי לא תוציא אותו נקי בדין, אבל תאפשר לו להשתקם ולהמשיך במסלול חיים רגיל לאחר ריצוי מאסרו.

למידע נוסף על עו"ד עבירות שוד פנו למשרד עורכי הדין בועז קניג:
 072-33-80-288

גלילה לראש העמוד