לשתף זה כיף:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
Share on whatsapp
Share on tumblr

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

עו"ד עבירות אלימות

אלימות מלווה את הסיפור האנושי משחר ההיסטוריה, מהמיתוס המכונן של קין והבל ועד ימינו. במדינה המודרנית התנהגות אלימה היא בגדר עבירה פלילית וטוב שכך, כי זו דרכה של החברה האנושית להבטיח את הסדר ואת הביטחון. אחרי שזה נאמר, אסור לשכוח שגם מי שנחשד בעבירות אלימות זכאי למשפט הוגן וזכאי שעמדתו והנסיבות בהן פעל יובאו בפני בית המשפט שיכריע בעניין אשמתו ויקבע את רף הענישה ההולם. בשביל זה קיימים עו"ד עבירות אלימות.

עו"ד אלימות במרכז

עורך דין פלילי המתמחה בעבירות אלימות מכונה בקיצור "עורך דין אלימות". עבירות אלימות מכסות חלק גדול מתחום המשפט הפלילי ונוגעות בתחומים שונים: פריצה, שוד, הריגה, פשעי מין ואלימות בתוך המשפחה – כולם משיקים בצורה כזו או אחרת ולכן תמצאו לא מעט עו"ד אלימות במרכז הארץ. עו"ד עבירות אלימות עוסק בתחום הליבה של המשפט הפלילי, בבעיה הקמאית והמטרידה מכולן וזה לא תמיד פשוט. לכן, עו"ד עבירות אלימות צריך להיות מקצוען קר מזג שיודע לעשות הפרדה בין החשוד (או במקרה שלו "הלקוח") לבין החשד. היכולת המיוחדת הזו, לגלות איפוק נפשי ולהבין שדווקא העובדה שהוא מגן על אנשים שלעיתים חשודים בפשע חמור, ממלאת תפקיד חשוב במדינת חוק דמוקרטית. אין הרבה עו"ד אלימות במרכז שבאמת מסוגלים לשמור על מקצועיות מלאה לאורך זמן.

עורך דין עבירות אלימות בתל אביב

תל אביב היא העיר המסעירה בישראל, בסך הכול מדובר בעיר שנחשבת מאוד בטוחה, אך כמו בכל מטרופולין גדול יש בה גם עבירות אלימות בשוליים ולכן עורך דין עבירות אלימות בתל אביב הוא בגדר מצרך מבוקש.  הניסיון מלמד שזה יכול לקרות לכל אחד. כל אחד מאיתנו עלול להפוך לקורבן אלימות, ועד כמה שזה יישמע לכם מוזר, כל אחד גם עשוי למצוא את עצמו בצד הלא נכון ולהפוך לחשוד בעבירות אלימות. קטטה לא מתוכננת שנקלעתם אליה, אפילו אם התערבתם רק בשביל להפריד בין הניצים, ואופס – אתם חשודים בעבירות אלימות. כאשר זה מה שקורה הדבר הראשון שאתם חייבים לעשות הוא לפנות לעו"ד עבירות אלימות. למי שמחפש עורך דין עבירות אלימות בתל אביב מומלץ לפנות לעורך הדין בועז קניג, שכבר יותר מעשור עומד בראש משרד עורכי דין פלילי, שמתמחה בכל סוגי עבירות האלימות ומחזיק בניסיון מקצועי עשיר שלא יסולא בפז.

למידע נוסף על עו"ד עבירות אלימות פנו למשרד עורכי הדין בועז קניג:
 072-33-80-288

גלילה לראש העמוד