לשתף זה כיף:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
Share on whatsapp
Share on tumblr

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

עורכי דין עבירות מין

עברייני המין הם כנראה השנואים מבין העבריינים, אבל כמו במקרה של כל פושע גם הם זכאים להגנה משפטית, אפילו אנסים. ייצוג חשודים בעבירות מין זה אף פעם לא פשוט ועורכי דין עבירות מין זקוקים להרבה חוסן נפשי. היכולת לעשות הפרדה בין החשד לעבירה ובין העובדה שכל אדם הוא זכאי עד שהוכחה אשמתו, אינה פשוטה אך הכרחית. אגב, זה נכון גם עבור מי שהוכחה אשמתו. כל אדם זכאי להגנה משפטית ולכן יש עורכי דין עבירות מין.

ייצוג חשודים בעבירות מין

כאמור, רק מקצוענים אמיתיים מסוגלים לבצע את ההפרדה הזו ולעסוק בייצוג חשודים בעבירות מין. אחרי שזה נאמר, חשוב לציין שלא כל מי שנחשד בעבירות מין הוא אכן עבריין מין. לא חסרים מקרים של טעויות בזיהוי שהובילו להרשעות מוטעות, וכמו בכל תחומי העבירה גם בעבירות מין יש הרבה פעמים תחום אפור של חוסר בהירות. חשוב לזכור שהתפקיד של עורך הדין אינו 'לשפוט' את החשוד, זה תפקידו של בית המשפט. תפקידו של עו"ד עבירות מין הוא להגן עליו. זה הדיל, ומי שלא בנוי לזה עדיף שיחפש מקצוע אחר.

עו"ד עבירות מין

בתחום עריכת הדין, כמו בכל תחום מקצועי, עורכי הדין המעולים נבחנים איפה שקשה, לכן עורכי דין פליליים שהם גם עורכי דין עבירות מין, כמו למשל עורך הדין בועז קניג, נחשבים למעולים. בגלל השם הרע שיצא לעברייני מין (בדרך כלל בצדק) ברגע שהם נמצאים בידי הרשויות הם זוכים ליחס קשה, הן מידי החוקרים ולעיתים גם מידי עצירים אחרים. כך, באופן פרדוקסלי, עו"ד עבירות מין צריך הרבה פעמים להקדיש יותר תשומת לב ללקוח שנחשד בעבירה כזו. אין ספק שייצוג חשודים בעבירות מין זה לא פיקניק.

עורך דין עבירות מין בת"א

כמו שהזכרנו, המציאות היא פעמים רבות אפורה. גם אנשים נורמטיביים עלולים למצוא את עצמם כחשודים בעבירות מין ולכן עורך דין עבירות מין בת"א יהיה לרוב אדם עסוק. עידן ה-MeToo, כיוון זרקור לעבר ההטרדות המיניות ואנו רואים יותר ויותר תלונות והליכים משפטיים בכיוון הזה. במובן הרחב החברתי זו תופעה מבורכת, שללא ספק מסייעת לביעור הנגע. ברמה הפרטנית יש לפעמים טעויות ואי-הבנות, ויש גם מי שמוכתם על לא עוול בכפו. לכן טוב שיש עורכי דין עבירות מין, וחשוב שמי שנקלע לתסבוכת כזו ימצא עורך דין לעבירות מין בת"א.

למידע נוסף על עורכי דין עבירות מין פנו למשרד עורכי הדין בועז קניג:
 072-33-80-288

גלילה לראש העמוד