לשתף זה כיף:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
Share on whatsapp
Share on tumblr

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

עבירות נהיגה בשכרות

חוזרים ממסיבת חתונה של חבר קרוב, היה ערב מקסים, שתיתם קצת, לא יותר מכוסית וחצי, ובכל זאת כדאי להוריד את הרגל מדוושת הגז ולנסוע בזהירות. אבל מה זה שם? ביקורת משטרתית. אתם עוצרים, מברכים את השוטר בנימוס והוא בחיוך מושיט לכם את מכשיר הינשוף. אופס. למישהו יש טלפון של עורך דין עבירות נהיגה.

עו"ד עבירות נהיגה

עשרות אלפי נהגים בישראל מצאו את עצמם מתמודדים עם האשמה של עבירות נהיגה בשכרות. כאשר מדובר בבדיקת ינשוף בעלת תוצאה חיובית המשטרה לא נוהגת לקחת שבויים – שלילת רישיון נהיגה בשכרות היא אקט מנהלי. נתפסת? תביא עכשיו את הרישיון לשלושים יום, והזימון לבית המשפט והעונש אמיתי כבר בדרך אליך. המערכת לא עושה הנחות כאשר מדובר בעבירות נהיגה בשכרות. הבעיה היא שקיימת אי-בהירות רבה לגבי הגדרת ה'שכרות', במהלך השנים הורד הרף כך שהיום אפילו כמות מזערית של אלכוהול במחזור הדם מספיקה בשביל ההגדרה המשפטית של 'שכרות'. נהגים רבים עושים את הטעות ושותים כוסית אחת או שתיים. מבחינת השליטה העצמית שלהם הם כנראה לא 'שיכורים', אבל עם 'הינשוף' קשה להתווכח. אגב, 'קשה' זה לא בלתי אפשרי, רק לאחרונה התקבלה תביעה שהוכיחה תקלות ברישום הינשוף ובעקבותיה נהגים רבים זוכו. זו דוגמה מצוינת ליכולות של עו"ד עבירות נהיגה מוצלח, כמו למשל עורך הדין בועז קניג.

שלילת רישיון נהיגה בשכרות

אין צירוף מילים מפחיד יותר לנהג מאשר –'שלילת רישיון נהיגה בשכרות'. הניסיון מלמד שבתי הדין לתעבורה נוהגים באופן כמעט מנהלתי במקרים של עבירות נהיגה בשכרות. אם אין נסיבות מקלות יוצאות דופן, התוצאה תהיה לרוב קנס כספי כבד ושלילת רישיון לחצי שנה. זה לא אומר שמומלץ לוותר על שירותיו של עורך דין עבירות נהיגה, להפך. ללא עו"ד עבירות נהיגה טוב שייצג אתכם התוצאה הסופית יכולה להיות קשה יותר. בנוסף, כמו בהרבה דברים, הכול נמצא בפרטים הקטנים.

עורך דין עבירות נהיגה

 עורך דין עבירות נהיגה יכול לנהל עבורכם משא ומתן על מועד השלילה ולארגן לכם 'תקופת חסד' להתארגנות והסתגלות לחיים ללא רישיון. עבירות נהיגה בשכרות הן בהחלט אגוז משפטי קשה לפיצוח ויש בתהליך הזה הרבה מאפיינים שרירותיים. ועדיין, עורך דין עבירות נהיגה מנוסה יכול לרכך עבורכם את החוויה ובמקרים מסוימים למצוא פגמים בהליך ואפילו לזכות אתכם במשפט ולהשיב לכם את הרישיון.

למידע נוסף על עבירות נהיגה בשכרות פנו למשרד עורכי הדין בועז קניג:
 072-33-80-288

גלילה לראש העמוד