לשתף זה כיף:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
Share on whatsapp
Share on tumblr

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

ביטול מרשם משטרתי

לפני שנסביר על 'ביטול מרשם משטרתי', בואו ניישר קו. מרבית האנשים אפילו לא יודעים מהו מרשם משטרתי. בהקשר הזה נציין מונח מוכר: 'רישום פלילי'. כל מי שמורשע בעבירה פלילית בישראל מוכנס אוטומטית למאגר שנקרא 'המרשם הפלילי'. מי שנמצא במאגר הזה צפוי ליחס חשדני יותר מהרשויות וכמובן שאינו זכאי ל'תעודת יושר', כך שתפקידים ומסלולים מסוימים חסומים בפניו. 'המרשם המשטרתי' נחשב חלק מ'המרשם הפלילי'. למעשה, כל מי שמנוהלת נגדו חקירה כחשוד נכנס למרשם הזה ונותר במאגר גם אם בסוף החקירה התיק נגדו נסגר. הרישום יישאר על כנו ויימחק באופן אוטומטי רק במקרה שהתיק ייסגר בעילה מובהקת של חוסר אשמה. תיק שנסגר מחוסר עניין לציבור או בשל חוסר ראיות ישאיר חותם במרשם המשטרתי גם אם בסופו של יום לא ייפתח הליך משפטי והחשוד לשעבר נחשב זכאי לכל דבר. עבור אנשים רבים הסטטוס הזה לא נעים ועלול לעורר בעיות. החדשות הטובות הן שביטול מרשם משטרתי אינו בגדר משימה בלתי אפשרית.

הכנה לחקירה פלילית במשטרה

על מנת לבצע ביטול מרשם משטרתי צריך לפנות לעורך דין פלילי שמתמחה בכך, כמו למשל עורך הדין בועז קניג, שמתמחה בממשק שבין האזרח למשטרה ונותן שירותים כמו הכנה לחקירה פלילית במשטרה, ייעוץ בתחנת משטרה, עו"ד ייצוג קטינים בתחנת משטרה וביטול מרשם משטרתי.

ייעוץ בתחנת משטרה

יש שתי עילות נפוצות באמצעותן ניתן להגיש בקשה לביטול מרשם משטרתי. הראשונה היא שינוי סטטוס סגירת התיק לכזה שנסגר בשל 'חוסר אשמה' ואז המרשם נמחק אוטומטית; השנייה היא ביטול המרשם בשל חלוף זמן. שימו לב שרק עורך דין פלילי מנוסה מכיר את הקודים ויודע להגדיר ולנמק את הבקשה באופן שהמערכת תקבל אותה. אחת הדרכים להימנע מראש מהתסבוכת היא להיוועץ בעורך דין פלילי ברגע שאתם מקבלים זימון לחקירה. הכנה לחקירה פלילית במשטרה יכולה לחסוך לכם הרבה עוגמת לב בהמשך הדרך.

עו"ד ייצוג קטינים

אחד הדברים שהופכים עורך דין לעורך דין פלילי טוב זה הזמינות. בשונה מעיסוקים משפטיים אחרים, אנשים הרבה פעמים מוצאים את עצמם זקוקים לעורך דין פלילי – פתאום. הדברים מתרחשים מהר מאוד ומרכיב הזמן והתגובה המשפטית המהירה עשויים להתגלות כקריטיים. הזמינו אתכם לחקירה או חלילה עיכבו או עצרו אתכם? אתם חייבים ייעוץ באופן מיידי כבר בתחנת המשטרה. עורך דין פלילי טוב יהיה זמין בכל שעה גם עבור ייעוץ בתחנת המשטרה. כשהדברים אמורים בקטינים זה חשוב שבעתיים, לכן כאשר קטין מעורב אל תוותרו על עו"ד ייצוג קטינים בתחנת המשטרה.

למידע נוסף על ביטול מרשם משטרתי פנו למשרד עורכי הדין בועז קניג:
 072-33-80-288

גלילה לראש העמוד