לשתף זה כיף:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
Share on whatsapp
Share on tumblr

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

משפט צבאי ומנהלי

משפט צבאי ומנהלי – המדריך המלא לייצוג הולם

בנוסף למשפט הפלילי, ישנם סוגי דין אחרים התקפים בסיטואציות מסוימות. המשפט הצבאי חל על חיילים, קצינים ואנשי מילואים. הדין הצבאי כולל עבירות הייחודיות לצבא, כגון סירוב למלא פקודה, הוצאת נשק או רכוש מרשות הצבא, עריקות, פגיעה במשמעת הצבא, חריגה מסמכות ועוד. חייל שנעצר על ידי המשטרה הצבאית, נחקר על ידי מצ"ח והועמד לדין צבאי, עלול לעמוד בפני ענישה מחמירה יחסית. כך, לדוגמה, חייל שהורשע בעבירת סמים ייענש על פי רוב במאסר בפועל, אפילו אם מדובר בשימוש בסם "קל" וגם אם עשה כן בעת חופשה מהבסיס. חייל במצב שכזה זקוק לייצוג משפטי מעולה מצד עורך דין הבקיא בדין הצבאי, מחזיק באישור לייצג חיילים בבתי דין צבאיים וזהו אחד מתחומי התמחותו. אחד המשרדים המעולים בישראל המתמחים בכך הוא משרד עורכי הדין בועז קניג ושות'.

בדומה לכך, הדין המנהלי עוסק בהסדרת פעילותן של רשויות המנהל הציבורי. כך, לדוגמה, אסיר המעוניין להגיש עתירה מנהלית להקלה בתנאי מאסרו זקוק לייצוג על ידי עורך דין המתמחה בתחום המשפט המנהלי ובג"צים. גם זה אחד מתחומי התמחותו של עו"ד בועז קניג – שהמשרד שהקים ב-2013 נבחר כאחד מ-Dun's 100 – דירוג החברות המובילות בישראל.

עו"ד בועז קניג – צדק עבורכם הוא השליחות שלנו

משרד עורכי הדין בועז קניג ושות', המתמחה בדין הפלילי, הצבאי והמנהלי כאחד, נחשב לאחד מהמצליחים, המוערכים והאיכותיים בתחומו בישראל הודות לשילוב יוצא הדופן שבו ניחן בין שאיפה בלתי מתפשרת למצוינות, יחס אנושי ואכפתי לכל לקוח, שכר טרחה הוגן וידוע מראש, סודיות מלאה ודיסקרטיות, רשת מומחים חיצונית וידע מקצועי עשיר ועדכני לצד ניסיון רב שנים בתחום.

אם נקלעתם למצב שבו נעשה לכם עוול, נשמח לייצג אתכם ולדאוג לכך שתזכו לצדק. עבורנו, מתן הייצוג הטוב והמקצועי ביותר לכל לקוח הוא לא פחות משליחות. אם אתם זקוקים לייצוג בתחום המשפט הצבאי או המנהלי – אין שום סיבה שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר. צרו אתנו קשר על מנת לזכות בייצוג הטוב ביותר הקיים בישראל כיום.

גלילה לראש העמוד