לשתף זה כיף:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
Share on whatsapp
Share on tumblr

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

ייצוג הליכי מאסר

במשפט הפלילי חלק מהחשודים מורשעים וחלק מהמורשעים נידונים למאסר בפועל. מסתבר שייצוג הליכי מאסר זה תחום רגיש ולא טריוויאלי בעבודת עורכי דין פליליים. עבודת עורכי דין הליכי מאסר לפעמים נדמית כשילוב של עבודת המשפטן עם עבודת הפסיכולוג או העובדת הסוציאלית. גם מי שחטא והורשע הוא בן אדם ומאחר ש'חוק' אינו בהכרח חופף ל'צדק' יש בדרך רגעים קשים. בייצוג הליכי מאסר עו"ד הליכי מאסר פוגש את הלקוח בנקודה הכי נמוכה שלו – עתיד בכלא זה לא פיקניק עבור אף אחד.

עורכי דין הליכי מאסר

חשוב להבין, בהרשעה עם גזר דין חלוט לכלא יש לעיתים דרך בירוקרטית מסובכת. לכן, חשוב מאוד שעורך דין הליכי מאסר יהיה בתמונה וידאג למימוש הזכויות, להן האסיר המיועד זכאי על פי חוק. עורכי דין הליכי מאסר הם אלו שצריכים לסייע ללקוח לסנכרן את עצמו עם המערכת. יש אסירים עם צרכים מיוחדים, יש אסירים טעוני הגנה ועו"ד הליכי מאסר הוא הפה והידיים שלהם אל מול הרשויות. למשל, עבריין שנידון לשנת מאסר ונשלח לבית סוהר בדרום הארץ כאשר משפחתו מתגוררת בצפון הארץ. מצב כזה יקשה עליו לקבל ביקורים ויפגע מאוד בזמן הנטו של החופשות שלו. עו"ד, כמו למשל, עורך הדין בועז קניג, אשר, בין היתר, בקי מאוד בייצוג הליכי מאסר עשוי לחסוך ללקוח כזה הרבה מאוד עוגמת נפש.

עו"ד הליכי מאסר

עורך דין שמתמחה בייצוג הליכי מאסר בדרך כלל יהיה גם בקי בסיוע לעצורים וגיבוש חלופות למעצר. למעשה, שילוב עו"ד הליכי מאסר בשלב מוקדם בהליך המשפטי עשוי להשפיע על התוצאה הסופית. לעיתים, ניתן לשכנע את בית המשפט להסכים לחלופת מאסר – כאשר צצות נסיבות מיוחדות. איש המקצוע שהכי מוסמך לטעון ולהציג קייס כזה הוא עו"ד הליכי מאסר.

עורך דין הליכי מאסר

לא כל עורך דין בנוי למשימה הזו. כאמור רגישות ואמפתיה הן תנאים מקדימים הכרחיים וכל לקוח הוא עולם ומלואו ומגיב אחרת. יש לקוחות שמגיבים באדישות ואפילו בזלזול, לקוחות כאלה יגיעו בדרך כלל מקרב מי שפשיעה היא המקצוע שלו ועבורם שירות ייצוג הליכי מאסר הוא כמעט טכני. אבל רבים מהמיוצגים הם כאלה שעבורם זו הפעם הראשונה בכלא והם חווים תערובת של פחד, בלבול וכעס ועבורם עורך הדין המלווה, בנקודת הזמן הזו, האיש הכי חשוב בעולם.

למידע נוסף על ייצוג הליכי מאסר פנו למשרד עורכי הדין בועז קניג:
 072-33-80-288

גלילה לראש העמוד