לשתף זה כיף:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
Share on whatsapp
Share on tumblr

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

עבירות תקיפה/אלימות

עבירות תקיפה \ אלימות – איך לקבל ייצוג משפטי הוגן

תקיפות מסוגים שונים מהוות את מרבית העבירות המגיעות לבית המשפט. עבירות פליליות מסוג זה מתחלקות למגוון סוגים, בין היתר לפי דרגות חומרה שהעונש נקבע לפיהן: תקיפה סתם (שלושה חודשים עד שלוש שנות מאסר), תקיפה הגורמת חבלה של ממש (שלוש שנות מאסר), תקיפה בנסיבות שונות וחמורות יותר כגון כוונה לביצוע פשע (שלוש שנות מאסר ואם התקיפה בוצעה בקבוצה, חמש שנות מאסר), תקיפה בנסיבות מחמירות (כמו במקרה שבו בוצעה התקיפה בצוותא), תקיפת ילדים ובני זוג (גם כאן מדובר בתקיפה בנסיבות מחמירות שבגינה ייקבע עונש כפול ביחס למקרה של תקיפה סתם), תקיפת שוטרים (בין חודש לשלוש שנים, ואם בנסיבות מחמירות – בין שלושה חודשים לחמש שנים) ועוד.

מגוון סוגי התקיפות שישנן ומורכבות החוק בנושא משמעה שאם נחשדתם או נאשמתם בתקיפה, עליכם לפנות לעורך דין המתמחה בדין הפלילי ומאחוריו ניסיון רב שנים בתחום ורקורד של הצלחה מוכחת, על מנת לוודא שזכיתם לייצוג המשפטי המקצועי, הטוב והאיכותי ביותר שיאפשר לכם לצאת מההליך המשפטי המתנהל בעניינכם עם התוצאות הטובות ביותר מבחינתכם, ובמידת האפשר, להוכיח את חפותכם.

עו"ד בועז קניג – כי מגיע לכם הטוב ביותר

משרד עורכי הדין בועז קניג ושות' הוקם לפני למעלה מחמש שנים והודות לתמהיל הנדיר של איכות, ניסיון, מקצועיות ויחס אישי המאפיין אותו, נמנה על Dun's 100 – דירוג החברות המובילות בישראל, ונחשב לאחד המשרדים המוערכים, המובחרים והמצליחים בתחומו.

שכר טרחה הוגן וידוע מראש, סודיות מלאה ודיסקרטיות, יחס אנושי ואכפתי ועניין אמיתי בלקוח, חתירה חסרת פשרות למצוינות ולניצחון והיעזרות ברשת מומחים חיצונית הן רק חלק מהסיבות לכך שעו"ד בועז קניג, המתמחה במשפט הפלילי, המנהלי והצבאי על כל היבטיהם, הוא הבחירה היחידה שתוכלו לעשות אם אתם מעוניינים בעורך דין שיעשה הכול על מנת לייצג אתכם על הצד הטוב ביותר, לנצח במשפט עבורכם ולהוציא את הצדק לאור. נשמח ללוות אתכם לאורך כל הדרך ולדאוג לכך שתקבלו את הייצוג המיטבי לו אתם ראויים – כי צדק עבורכם הוא השליחות שלנו.

גלילה לראש העמוד