לשתף זה כיף:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
Share on whatsapp
Share on tumblr

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

עבירות סמים

כל מה שחשוב שתדעו על עבירות סמים – והדרך להתמודד איתן

אזרחים נורמטיביים רבים מוצאים עצמם בעימות כזה או אחר עם רשויות החוק סביב שימוש בסמים קלים דוגמת חשיש או מריחואנה, או אף נטילת "סמי מסיבות" כגון  MDMA (אקסטזי). פקודת הסמים המסוכנים מגדירה סוגים שונים של סמים ועבירות הקשורות בהם, הכוללות בין היתר ייצור, החזקת, שימוש וסחר בסם והדחת קטינים לשימוש בסם. העונשים על עבירות אלו עשויים להיות חמורים ולהגיע לעד שלוש שנות מאסר על החזקת סם לצורך שימוש עצמי ולעומת זאת, עד עשרים שנות מאסר על החזקת סם בכמות שאינה מיועדת לשימוש עצמי או על עבירת ייצור סמים. נגד עבריין שהורשע בעסקת סמים יכול להיות מופעל גם הליך של חילוט, קרי, החרמת רכוש על פי צו בית משפט.

על אף שכיום לא נהוג להגיש כתבי אישום על החזקת סם בכמויות קטנות לשימוש עצמי, ההחמרה עם חשודים בעבירות אחרות בתחום מחייבת פנייה לייצוג משפטי מצד עורך דין פלילי המתמחה וניחן בניסיון רב בייצוג חשודים ונאשמים בעבירות סמים על כל סוגיהן. זאת, על מנת לוודא שזכויותיכם תישמרנה במלואן ושההליך המתנהל בעניינכם יסתיים על הצד הטוב ביותר מבחינתכם.

עו"ד בועז קניג – סטנדרטים בלתי מתפשרים של איכות ומקצועיות

מאז הוקם ב-2003, הפך משרד עורכי הדין בועז קניג ושות' לאחד מהמצליחים, המוערכים והאיכותיים בתחומו בארץ, ואף זכה למקום ב-Dun's 100 – הדירוג היוקרתי והנחשב של החברות המובילות בישראל. המשרד מתמחה במשפט פלילי, מנהלי וצבאי על כל היבטיהם, ובעל ניסיון רב ביותר בייצוג חשודים ונאשמים בעבירות סמים לסוגיהן השונים.

הודות לשילוב בין סטנדרטים בלתי מתפשרים של איכות, מקצועיות והצלחה, חתירה נחושה למצוינות ולניצחון, רשת מומחים חיצונית, עניין אמיתי בלקוחותינו ויחס אישי מסור ואכפתי לכל אחד מהם, סודיות מלאה ודיסקרטיות ושכר טרחה הוגן וידוע מראש, משרדנו הגיע למעמדו הבלתי מעורער וחסר המתחרים בענף.

אם נקלעתם לחשד או אישום בעבירת סמים כזו או אחרת ואתם זקוקים לייצוג הטוב ביותר שיש  – אנחנו הכתובת בשבילכם. כי צדק עבורכם, הוא השליחות שלנו.

גלילה לראש העמוד