לשתף זה כיף:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
Share on whatsapp
Share on tumblr

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

עבירות נשק

המדריך המלא לקבלת ייצוג הוגן בתיקי עבירות נשק

עבירות נשק הן עבירות פליליות חמורות שהעונש הקבוע בצידן עשוי להיות קשה, ובפרט לאור מדיניות ההחמרה עם עברייני נשק שבה נוקטת המדינה. כך, רכישת או אחזקת נשק ללא רשות דינן שבע שנות מאסר (שלוש שנים אם מדובר בחלק של כלי נשק ולא בנשק שלם), נשיאת או הובלת נשק ללא רשות דינן עשר שנות מאסר (שלוש שנים אם מדובר בחלק של כלי נשק) וייצור, ייבוא, ייצוא או סחר בנשק ללא רשות, דינם חמש עשרה שנות מאסר.

העונשים החמורים שנקבעו על ידי המדינה מיועדים להרתיע עברייני נשק פוטנציאליים ולמנוע סכנה לביטחון האזרחים או פגיעה בביטחון המדינה שעלולות להיגרם כתוצאה מהחזקה, מכירה והפצה בלתי חוקיות של כלי נשק. לכן אין להקל ראש במצב שבו נחשדתם או נאשמתם בעבירת נשק. רק עורך דין הבקיא ומתמחה בתחום ספציפי וחמור זה יוכל לספק לכם את ההגנה הטובה ביותר וליווי משפטי ברמה המקצועית הגבוהה ביותר לאורך ההליך כולו, על מנת להוציא אתכם מהתסבוכת אליה נקלעתם ללא עונש או עם העונש המינימאלי האפשרי.

כאחד מעורכי הדין הפליליים המצליחים והמוערכים בישראל, עו"ד בועז קניג מתמחה בכל הנוגע לעבירות נשק וניחן בידע המקצועי העשיר, המקיף והעדכני, בהיכרות מעמיקה ויסודית עם התחום ובניסיון רב שנים בייצוג חשודים ונאשמים לאורך כל הדרך – מזימון לחקירה ועד תום ההליך המשפטי. הודות לכך, הוא הבחירה הטובה ביותר שבאפשרותכם לעשות אם מצאתם עצמכם חשודים או נאשמים בתיק עבירת נשק.

עו"ד בועז קניג – הלקוח תמיד במקום הראשון

משרדי עורכי הדין בועז קניג ושות' הפך לאחד מהמוערכים והמצליחים בתחומו, מה שבא לידי ביטוי בהכנסתו ל-Dun's 100 – דירוג החברות המובילות בישראל, בין היתר הודות לתמהיל הנדיר של איכויות המאפיין אותו: איכות, מקצועיות, ניסיון, שאיפה למצוינות, רשת מומחים חיצונית, סודיות מלאה ודיסקרטיות, שכר טרחה הוגן וידוע מראש ויחס אנושי, אכפתי ומסור לכל לקוחותיו.

נשמח לעמוד לשירותך ולדאוג לכך שתזכה לייצוג הטוב ביותר הקיים בענף כיום ולהזדמנות שאתה ראוי לה להוכיח את חפותך.

גלילה לראש העמוד