לשתף זה כיף:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
Share on whatsapp
Share on tumblr

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

משרד עו"ד פלילי

הדעה הרווחת היא שמשרד עו"ד פלילי זה משהו שרלוונטי עבור פלח מאוד מסוים באוכלוסייה – בואו נקרא להם בשם קוד – 'עבריינים'. אבל מסתבר שגם אנשים נורמטיבים עלולים להיקלע לסיטואציות בהן פתאום נוחת עליהם תיק פלילי. תאונה עם נפגעים, הסתבכות כלכלית או שימוש 'נורמטיבי' בסמים קלים שנתפס על ידי השלטונות כפחות נורמטיבי – כל אלו עלולים להוביל גם אדם מהיישוב לחפש משרד עו"ד פלילי.

ייצוג לעבירות פליליות

ייצוג לעבירות פליליות זה לא משהו שכל עורך דין יודע לעשות. סדר הדין הפלילי לא דומה למשפט האזרחי, ורק משרד עורכי דין שזה תחום הליבה שלו, כמו בועז קניג משרד עו"ד לעבירות פליליות, יודע להתמודד עם הדרישות המקצועיות הייחודיות והקצב האינטנסיבי שלאורם פועל משרד עו"ד פלילי.

משרד עו"ד לעבירות פליליות

 במסגרת עבודתו בייצוג לעבירות פליליות פגש עורך הדין בועז קניג מאות לקוחות מכל שדרות החברה. פרופסורים באוניברסיטה ובעלי מכולות, צעירים וזקנים, גברים ונשים. גם רשימת החשדות שהופנו כנגד לקוחות שפנו בבקשת סעד למשרד ארוכה: נהיגה בשכרות, מעילה, הטרדה מינית, שימוש וסחר בסמים, ניסיון רצח, הונאת ביטוח. וזה רק על קצה המזלג. זה אולי יישמע לכם משונה, אבל כל אחד עלול למצוא את עצמו בסיטואציה של 'חשוד בעבירה פלילית' וכאשר זה קורה כדאי מאוד שיעמוד לשירותכם משרד עו"ד לעבירות פליליות.   

ייצוג פלילי לקטינים

תת-תחום רגיש וייחודי בעבודת משרד עו"ד פלילי הוא ייצוג פלילי לקטינים. עבור קטין, עצם הרישום הפלילי הוא בגדר בעיה שעלולה להתגלות כחסם רציני בעתידו – בשירות הצבאי ובתעסוקה והשתלבות במערכות בהמשך הדרך. קטינים נוטים להתנהל בפזיזות ובטיפשות ולכן רבים מהם מוצאים את עצמם בסיטואציה לא נעימה של חקירה משטרתית בחשד לפלילים. עבירות כמו שימוש בסמים, ונדליזם, נהיגה בשכרות או בריונות במגרשי הספורט מהוות חלק ניכר מנתח העבירות שמבצעים בני נוער בישראל. רובם הגדול ברי-שיקום שמעדו כחלק ממשובת נעורים, לכן חשוב לתת להם ייצוג משפטי נכון ואפקטיבי, כי אין סיבה שנער ישלם על שטות כל החיים. מחקרים מגלים שנערים שנכנסים למערכת העונשין כקטינים בדרך כלל נשארים מרבית חייהם במעגל הפשע. זו בדיוק הסיבה שממש לא מומלץ להתפשר על איכות בייצוג פלילי לקטינים. ההמלצה הגורפת שלנו היא לבחור במשרד עו"ד פלילי בעל מוניטין וניסיון מוכחים בייצוג משפטי של בני נוער בכמה ערכאות וסיטואציות.

למידע נוסף על ייצוג משרד עו"ד פלילי פנו למשרד עורכי הדין בועז קניג:
 072-33-80-288

גלילה לראש העמוד