לשתף זה כיף:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
Share on whatsapp
Share on tumblr

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

עורך דין מעצר קטינים

עבור קטין, מעצר עלול לגרור השלכות חמורות. בפן הפסיכולוגי, נער שמוצא את עצמו בבית מעצר יכול לסחוב עמו טראומה לכל החיים. זו עלולה להיות חוויה מכוננת מהסוג השלילי, שתפגע בדימוי העצמי (והחברתי) שלו ושתצלק אותו לכל החיים. לפעמים, גם עשרות שנים של טיפול פסיכולוגי לא יתקנו נזק של לילה אחד במעצר. בנוסף, למעצר של קטין ולרישום המשטרתי שנלווה אליו יכולות להיות השלכות פרקטיות על חיי הנער – אפילו אם בהמשך התיק וההליך יגנזו וייסגרו. קחו למשל את נושא השירות הצבאי, רקע של מעצר בהחלט עלול לחסום את דרכו של הנער ליחידות מסוימות. לכן, עורך דין מעצר קטינים פועל בצומת קריטי מבחינת הקטין.

עבירות נוער

הרעיון המרכזי בעבודת עורך דין מעצר קטינים הוא לפעול מהר. כמו שהזכרנו, פעמים רבות הנזק במעצר עצמו הוא הנזק החמור, ולכן כאשר ניתן לחזות מבעוד מועד את המעצר חשוב לפעול מהר. עורך דין מעצר קטינים מנוסה, כמו למשל עורך הדין בועז קניג, עשוי במקרים רבים לגדוע את האיום באיבו. בהרבה מקרים הלוקסוס הזה לא קיים והמעצר נוחת על הקטין בהפתעה. עבירות נוער מתאפיינות בחוסר תכנון, בדרך כלל פזיזות של משובת נעורים. קטטה במועדון, ביצוע תאונה ונטישת הזירה מתוך פאניקה, התנסות בסמים קלים – כל אלה טומנים בחובם פוטנציאל הסתבכות גדול ולתגובה המהירה של עו"ד ייצוג הקטינים יש השפעה דרמטית על האופן בו יימשך התהליך. בעבירות נוער, עורך דין מעצר קטינים מנוסה, מהסוג של עורך הדין בועז קניג, עשוי לעצור את כדור השלג המאיים למחוץ את הקטין החשוד.

עו"ד ייצוג לקטינים

עורך דין שהתמחה כעו"ד ייצוג לקטינים יתנהל אחרת מעורך דין פלילי רגיל. הסיטואציה, בה הלקוחות אינם עומדים ברשות עצמם מבחינה חוקית והרבה פעמים אינם בוגרים מספיק בשביל להבין את חומרת הסיטואציה (וגם קל מאוד לבצע עליהם מניפולציות חקירה), דורשת מעורך דין ייעוץ לקטינים להיות יותר מיועץ משפטי. עו"ד ייצוג לקטינים צריך לדאוג לאינטרס של הלקוח שלו ברזולוציות הרבה יותר משמעותיות הנוגעות לתנאי המעצר של הלקוח, ובעיקר לנסות ולשכנע את בית המשפט בחלופה הולמת למעצר שתשאיר ללקוח שלו סיכוי טוב, לא רק בהליך המשפטי, אלא גם במהלך התקין של החיים עצמם. בסופו של יום האחריות המונחת לפתחו של עורך דין לייעוץ קטינים היא אחריות עצומה.

למידע נוסף על עורך דין מעצר קטינים פנו למשרד עורכי הדין בועז קניג:
 072-33-80-288

גלילה לראש העמוד