לשתף זה כיף:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
Share on whatsapp
Share on tumblr

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

משפט אזרחי מסחרי

כשזה מגיע למשפט אזרחי-מסחרי – הולכים רק על הטוב ביותר

לבעוד שהמשפט הפלילי עניינו בנורמות ההתנהגות שהמדינה מטילה על היחיד, המשפט האזרחי-מסחרי עוסק בהתחייבויות מרצון ושלא מרצון בין פרטים. מדובר בתחום בעל היקף רחב ביותר, המשתרע מדיני החוזים (שעניינם הסכמים והתחייבויות), דיני הקניין (העוסקים בזכויות ובבעלות על רכוש) ודיני הנזיקין (המתייחסים לנזק שגרם איש לרעהו), דרך דיני העבודה (הנוגעים ליחסי עובד-מעביד ולעבודה מאורגנת) ודיני המשפחה (המכסים את התחום של נישואין, גירושין, משמורת על ילדים וכיו"ב) ועד משפט בינלאומי פרטי (המוחל במקרה של התקשרות עם גורם הכפוף לכללי משפט של ישות מדינית זרה). 

ישנם מספר הבדלים עיקריים בין משפט אזרחי-מסחרי לבין המשפט הפלילי או הצבאי. בין אלו ניתן למנות את העובדה שנטל ההוכחה הוא על התובע ולא על המדינה, שאינה צד בהליך; כללים הייחודיים למשפט אזרחי-מסחרי, כגון דיני ראיות ודיני ההתיישנות; המרת הענישה של המשפט הפלילי בסעדים שתכליתם פיצוי התובע על העוולה שנגרמה לו; והשוויון בין כל הצדדים המעורבים, בניגוד למשפט הפלילי, שבו המדינה ממנה תובע מטעמה ויש הבדל מהותי בינה לבין הנתבע.

אם אתם מעורבים בהליך של משפט אזרחי-מסחרי, אתם זקוקים לשירותיו של משרד עורכי דין מקצועי, ותיק ומנוסה המוביל בתחומו ומסוגל לייצג אתכם נאמנה ובאופן שיניב את התוצאות הרצויות ביותר מבחינתכם. כי כשזה מגיע למשפט אזרחי-מסחרי – אין שום סיבה שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

עו"ד בועז קניג – רקורד של הצלחה מוכחת

משרד עורכי הדין בועז קניג ושות', הנמנה על Dun's 100 – דירוג החברות המובילות בישראל, זכה למעמד בלתי מעורער כמשרד המקצועי, המצליח והמוערך בתחומו הודות לשילוב הבלתי מצוי שבו ניחן בין מספר יתרונות: מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, איכות העומדת בסטנדרטים המחמירים ביותר בענף, שאיפה בלתי מתפשרת למצוינות, היעזרות ברשת מומחים חיצונית, סודיות מלאה ודיסקרטיות, יחס מסור ואדיב לכל לקוח ושכר טרחה הוגן וידוע מראש. 

נשמח לעמוד לשירותכם בכל הליך משפט אזרחי-מסחרי שאתם מעורבים בו וללוות אתכם כל הדרך לניצחון – כי לייצג אתכם זו השליחות שלנו.

גלילה לראש העמוד